Tuesday, May 27, 2008

lazy days - four/ 八卦

驚聞某某客人於某公司辭職不做, 立刻捉著同事K八卦一下, 八完先知原來他對工程的事可以以一無所知來形容, 而且同事K還說他很'乸型', 我說: 你係人都話乸型架啦。他辨稱並有說過, 他可是第一個覺得是乸型的男人。然後呢, 他又叫我猜猜他辭職後去做什麼, 猜了一大輪後他說是去! 教! 書! 嘩...完全估唔到囉!

之後呢, 我將此事告知我老闆(八婆就係我), 他的反應幾乎跟我一樣是覺得難以致信。再之後呢, 他走來告訴我: 使乜估估下丫, 有佢電話架嘛! 我頭先打左去問喇, 佢話壓力太大, 去左做補習天王(!)。嘩....補習天王! 很讚的工作, 唔知邊間呢?!

我們都是八卦的, 可是不八人生又有什麼樂趣呢? 不然便不會有一大堆八婆雜誌充斥在市面上!

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates