Thursday, May 1, 2008

25度下的約會

跟C先生先到銅鑼灣吃飯, 我又遲到囉, 明明已經預左時間出門口, 可惜還是遲到。跟他到他前同事的餐廳吃午飯, 環境好不錯啊, 食物也好好味, 下次要帶朋友仔去。

飯後跟他到處逛逛, 有錢傍身就會好想買衫褲鞋襪一大堆。逛了一會乘地鐵到旺角, 先去買戲票, 本來好想睇'冒險鱷園', 不過無位, 所以挑了'鐵甲奇俠'。今天我帶著C先生陪我周圍睇衫, 睇衫同睇衫囉, 我買了一對拖鞋, 掛頸吊帶衫和一條hot pants, 全都是很夏天感覺的東東。

今次看的戲還不錯, 美國人最愛拍些在馬路上發生打鬥的場面, 有些厭。

要跟大家分享今天的午餐, 因為真係好味到暈!


聽聞好像是鮑魚菇, 我索性一啖食左佢。


鮮沙薑煎雞, 十個GOOD! 熱烈推介!

上湯雲吞+西洋菜蝦餃手打日本烏冬, 第一次食手打烏冬, 配上上湯味道清清的, 不錯。

經理叫我們猜猜這是什麼口味的雪糕, 我地都估係香芋味, 不過答案竟然係.......................番薯! 實在令人意想不到啊!

好漂亮的環境

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates