Thursday, May 15, 2008

工作 + 我的可愛同事

大大話話都已經報過數碼電視幾十份甚至佰份的報價, 雖然做過幾單, 可是不多囉, 是不是我的價錢太貴? 可是我報的是靚牌子, 功能也穩定, 不會像有些牌子會時不時'hang機', 況且這套系統的價錢都是跟街外的價錢差不多, 點解都仲未有!!?

又, 明天有二三四份報價等著我做。

另, 同事的女女明天會開始在我公司當起兼職, 主要係幫我囉。嘿嘿...我有很多工作要她幫忙啊。

+++++++++++++++++

噢我這個可愛的同事, 他說話真的很搞笑。經常叫我做'姚樂怡'不特止, 今天還要戲弄我一番, 不知好嬲定好笑。事緣放工時他打來找我, 由於不是我聽電話, 知道有線入時便提起電話, 然後有一把很正經的聲音跟我說: 我係xx ('xx'是某某大地產商, 事後先醒起呢間公司應該不會跟我們做生意架喎!) , 你知唔知有單幾佰萬既生意呀? 我心想: 下? 點解搵我講既? 好驚喎! 但我故作鎮定再問多他一次, 然後我先估到o係同事W先生囉! 真係比佢嚇鬼死!

然後呢, 今早我再一次提醒他記住要影相, 他竟然問我影什麼相(!), 明明已經提了他好幾次, 跟他說清楚後他說: 我以為你想要我d 硬照添! 哎呀! 真的好不要臉!

跟住呢, 他會無端端打來問我到底喜歡黃宗澤定鄭嘉穎(!), 因為有人問他, 然後剛巧他有事找我所以順便問我這個問題, 好怪囉。

可惜他6月便要調回到工程部, 真捨不得他那些可愛行為。

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates