Sunday, April 13, 2008

搬公司 (下)

難得星期天休息, 都要回新公司繼續搬東西, 好灰。

本來約了同事F 先吃早餐再上公司, 不過當我去到美孚時她致電我說老闆娘說搬運公司的車已經開出到新公司去, 那時只不過是9:35a.m., 使唔使咁早啊頂!

上到去都沒有什麼好做, 我又不太懂得看平面圖, 不懂什樣指示師傅們將櫃啊, 桌子啊...所有公司的東東照平面圖上擺放好。過多一會我索性到樓下買麵包吃, 肚子餓無精力諗野做野。

老闆全家總動員來幫忙搬公司, 唉..又見到那個可惡既細路, 呢個人無禮貌, 自大, 白痴, 目中無人, 好似全世界得佢一個有料咁款...最討厭就是這種人, 他還要是一個小學生啊!! 真的好想狂嘔他一輪先做野, 不過我會因為咁而失業囉! 吃完便開始幫忙清潔, 拆箱, 擺放好文件...等等, 很快便到午飯時候, 老闆又請食飯, 真好! 樓下的看更走上來看我們, 又投訴我們將所有東西放在走廊上, o係咁'哦', 煩到乜咁。午飯過後又開始忙, 一直忙到七時多, 臨完的時候特別落力, 因為看更說若不清理好走廊便不讓我們離開! 所以大家為求早早下班所以落力點!

晚飯老闆請我們到酒樓吃飯, 美味的潮州菜, 好喜歡鹵水鵝大拼盆和肘子津白, 好味到暈! 席上跟同事A 研究煮飯仔, 這餐晚飯不錯啊吃得。

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates