Monday, September 22, 2008

ohohoh

首先是對話。

我: 喂點解你成日都唔記住D 野架!?
客人: 記咁多野黎做乜鬼喎。
我: 我都叫無記性架啦, 你仲無記性過我, 成日要我提你。
客人: 咁咪可以同你傾計囉。
我: (轉到其他話題)

ohlala 這是我跟那個表明對我有興趣的客人的對話。

OK 我承認當他對我說著這句話時我真的心花怒放, 不過他真的好可愛, 連我長得是什麼樣子, 人又如何, 他都可以對我有好感, 真像小朋友。

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates