Wednesday, July 2, 2008

自來糯米雞

同事Apple 今天請我吃糯米雞, 而原因竟然是.....

事情是這樣的, 事緣同事Apple 今天買了一碗粥和一隻糯米雞做早餐, 上到來公司才發現還未開門, 於是便先吃下那碗粥。當他正想吃那隻糯米雞時便有同事回來開門, 然後呢, 一回到公司便很習慣地往廁所去。完事後又覺得吃東西要一氣呵成(!), 所以那隻糯米雞他又不想吃。於是他便留給我, 當早餐又好當午餐又好。

是不是覺得好怪呢? 初初聽到他請我吃時我還覺得他不懷好意, 甚至想毒害我(!!) 但後來聽完他的解說後又覺得, 嗯, 我有免費午餐吃了!

後來....

同事F小姐說Apple 造了辣椒油拿了瓶回來給她, 喂! 認識我的人知我嗜辣, 而且我也嘗過Apple 造的辣椒油, 十個好, 貪小便宜的我又甚會執輸呢?? 立即打個電話給他。

ChocLy: 我又要辣椒油 (扮可憐聲)。
Apple: 好啦, 我聽日拎比你啦。
ChocLy: 好野! 咁無野喇。
Apple: 咪住先! 你就係為左咁打比我呀?!
ChocLy: 係呀。
Apple: 有無搞錯, 你為左咁而哂我幾蚊漫遊?
ChocLy: 下!? 係呀? 咁唔阻你喇, BYEBYE!

然後極速掛線。

車...鬼知你唔o係香港咩! (其實他今天是放假的)

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates