Tuesday, March 31, 2009

Confessions of a Shopaholic 潮拜購物狂


又是一套改編小說的電影, 原著在美國大受歡迎, 我嘗試去看這本書, 但我最怕看英文多到嘔的書(除了功課和工作上的文件)。
嘩! 男主角Luke (Hugh Dancy) sexy 到呢....無話可說, 再加上他那濃厚的英國口音, 又把我殺死了! OK 到底我還會被殺死幾多次??
因為不想上堂, 所以逃學去看這套電影。笑過後又會再想起電影中的情節, 我都想好似女主角Rebecca (Isla Fisher) 一樣死好命, 爭人周身卡數都可以著靚衫但又好彩有份工仲要結識埋靚仔上司Luke, 夫復何求呢?

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates