Saturday, March 28, 2009

經常性無錢的原因

OK 這些年來都沒有儲到一點錢, 有以下原因:

1. (又係講呢樣) 自第一次交了學費後銀行只餘下數佰元。
2. 之後開始供基金, 個個月交仟多元。(結果一場金融風暴搞到依家個個月蝕到仆街)
3. 份糧已經不算多, 每個月比家用供基金, 仲有多少呢?!
4. 一個月流流長, "多少" 可以捱到幾耐呢? 答案是: 只要我死慳死抵都可以嘗試捱到接近月尾。
5. well 我相信就是這個原因, 所以我一直都儲不到錢。
6. 直到今時今日, 2009年了!!! 6月都畢業了!!! 兩年的讀書生涯還是儲不了丁點兒錢。
7. 我真的好失敗。人生是灰色的。

好! 最近申請了信用卡, 大家是否覺得我不識死呢? 我都覺。大家放長雙眼看我每個月點死法吧!

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates