Thursday, October 30, 2008

忙碌的一個星期

ok 我知道自己太長時間沒有更新過這個網誌。

上星期五跟朋友仔去迪士尼的Halloween, 整晚都在'等'的狀態。買票要等; 入場要等; 等看Halloween 巡遊; 等入鬼屋玩, 等等等, 等到人都'吽'。

那晚有以下的重點:
1. 嘩! 巡遊好好好好好好好好好好好好好好好 x 100000000000000000 看!
2. 嘩! 看吳小姐大驚尖叫的樣子好過入鬼屋玩。
3. 嘩! 看見區小姐驚人的步姿及敏捷的速度後, 下次去黃大仙上頭注香唔搵佢唔得!

下次日間再去一次 :)

+++++++++++++

今個星期忙溫書(ok 聰明的朋友仔知道我永遠是那些臨急入屎坑的人), 其實我星期二才係咁意溫少少, 但星期四就是測驗的日子了! 咁點呢? 聰明的我昨晚上網查過快速記憶法, 嗯, 蠻有效的。希望今晚測驗順利就好了。

另, 我報名參加了記憶法試讀班, 星期天便去試試, 有效的話可能會報名。詳情等我試完再話你地知。

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates