Friday, August 15, 2008

廢嗡

我都知道自己咩架喇, 咁但係你咁樣, 我又可以點? 唉。今日被三個人用同一番說話話我, 可能其餘兩個都唔知咩事, 但聽到個心都會唔舒服囉。人一世最討厭人地咁話我, 我又可以點? 事實係真既咁又.........

+++++++++++++++

上星期五打電話到某大牌子的hotline 要求他們找師傅去檢查LCD mon, 當時接電話的職員說需要兩個工作天安排, 第三天會有人去檢查。但我等等等, 日日打電話去問師傅會在什麼時候到, 那些職員都說 '會盡快叫師傅打比你約時間'。

昨天我終於忍不住發火, 頂! 如果不能在第三個工作天去工作就請你不要廢話連篇, 我還發覺他們來來去去只有幾句, '呢d 係公司規定', '我會盡快叫師傅聯絡你架喇'。問什麼問題他們都只是答你這些, 難道他們上training 時只教這些!?

最後他們回覆我的客人說下星期一會有去檢查, 我懷疑他不打給我是因為我每次打去都是罵他們, 怕我再發火。

堂堂一個國際大牌子, 除了LCD mon 還有其他的產品, 就這麼簡單的on site service 也那麼差, 我不覺得其他方面會好囉。

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates