Thursday, August 14, 2008

記事二三則

平均每天我會接聽三十個電話左右 (包括找我或者找其他同事), 而我發覺找我的比找其他同事多較為多囉, 真是聽電話都聽到有燥狂症。每每電話就會在你掛線的那一刻響起, 結果掛線後又拿拿淋接聽第二條線; 又或者掛線不久又有電話響起, 往往會在同一時間裡發生好多次。我懷疑我膊頭痛是因為長期重複著拿起電話, 掛電話這兩個動作囉。

++++++++++++++

一係唔搵, 一搵就幾個人同時搵我, 真係唔多想覆電話呀妖!

++++++++++++++

我聽公司的電話比起我的手提還要多囉。唉。

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates