Friday, February 29, 2008

I am a little smoker

聞說香煙下個月開始加價, 好似加多$8 (我聽人講架咋)。若然係真到時我便要付出$37元去購買一包足夠我食幾個禮拜的煙。對! 我每包煙都可維持食幾個禮拜, 剛剛開始真是要每日一兩支(其實我比起其他人真係好細食), 可是後來又不想抽太多, 繼而都無再每日一支, 只時跟朋友外出時先連隊幾支!

有人對我說我的煙抽起來沒有煙味, 因為他們的最佳保存期是一兩日, 我這包放了幾星期的當然不及他們的'新鮮'!

知道我抽煙的只有幾個朋友, 而我也不想再隱瞞什麼, 抽煙並唔係學壞囉, 大家唔需要太過在意。

想做就去做, 已經變成我的做事方式, 等得黎蚊都訓!

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates