Sunday, October 18, 2009

今個秋冬很窩釘

自從破產後我都沒有周圍逛, 今晚趁著還有少少時間去看舞台劇前, 便到了ZARA 走一轉。嘩! 呢一轉大件事喇! 好像幾年沒有逛過一樣, 樣樣都想買, 好彩我無帶張會累死(!)我的信用卡出去。

然而我發現今季ZARA 的衣款鞋款袋款都好窩釘囉! 隨手挑一件都有窩釘點綴, 咩事呢? 這令我想起先前JIMMY CHOO X H&M 那個crossover 好像有些東東都是有窩釘的。OK! 咁我今個冬天知點做啦!

另外, 尋覓多時的合心意西裝褸終於找到! 好感動! 等我下個月去敗回來。

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates