Monday, June 8, 2009

五個理由

好! 我要說出五個令自己不買那條深藍色背心one-piece 的理由。

1. 係, 條one-piece 著落真係有幾分blair 的影子, 但我本身唔係blair, 為乜呢?!
2. 你已經窮途末路, 收手把啦。
3. 個衣櫃已經比你塞到爆, 再買我唔擔保你度門關得埋。
4. 都話明要行可愛路線, 著得條one-piece 又要著對high-heels, 到時咪淚在心裡流呀!
5. 你依家只可以用錢o係有需要既物品上, 何謂有需要呢? 即護膚品, 內衣褲, 訓覺衫褲...最重要係儲錢交學費。

well...都好似打擊唔到我內心既心魔喎...........

我真係犯賤。

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates