Saturday, May 9, 2009

目標: 夏天篇


好! 要訂下好些目標, 等自己過得充實點。

1. 我要努力學好農夫首 "愛似林一峰", 我決定每次去唱k 都要唱呢首!

2. 上年曬唔黑, 今年要曬黑!

3. 就算無左邊個model 既身形我都唔想因為個肚臍大到遮住左而望唔到我對大脾!

4. 要謹慎搵一個好既紋身師傅! 點解呢? 因為師傅既手勢好重要, 紋得差可能會令我傷口發炎或者個圖案差, 而且最最最重要係佢d 工具, 千萬要消毒清潔好yeah! 我曾經到過Joey Pang 既網站瀏覽過, 只是傾談設計紋身都要HK$1000/1 hour!!!!!!!!!!!!!!!!! 好灰, 決定放棄找她。有沒有人有好的紋身師傅介紹?

THIS IS

My photo
以過目即忘、左耳入右耳出見稱。世界很大,自覺很渺小。經常發白日夢。

chocly Updates